Javitás állapota

Adja meg a tőlünk kapott munkalapszámot

Hibabejelentés


+ 36 (1) 452-4670

Bejelentkezés

Regisztrált partnereknek

GY.I.K.


1. Milyen készülékek meghibásodása esetén fordulhat hozzánk?

valamint bármely más típusú notebook fizető javítása esetén. (pl.: Apple, HP, Acer stb.)
2. Mi a teendőm, ha meghibásodott a készülékem?
• célszerű a készülék vásárlását igazoló számlát vagy a lepecsételt, kitöltött garanciajegyet előkeresni (mivel ezen dokumentumok hiányában a készüléket csak fizető javításra tudjuk átvenni) 
• a készülékét személyesen vagy futárszolgálat útján is bejuttathatja szervizünkbe. (Cím: 1033 Budapest, Huszti út 34. Az épület előtt ingyenes parkoló rendelkezésre áll)
• garanciális notebookok esetén a futárszolgáltatás (háztól-házig) ingyenesen igénybe vehető
3. Mi a teendőm, ha nem találom a készülék garanciajegyét? 
A jótállási jegy pótolható az eredeti számla bemutatásával a gyártó ügyfélszolgálatán vagy a vásárlás helyén.  Ügyfélszolgálatok elérhetősége:

4. Hogyan tudom a készülékemet szervizbe juttatni, ha személyesen nem tudok bemenni?
Ilyen esetben a készüléket célszerű futárszolgálattal a szervizünkbe juttatni.
Notebookok garanciális meghibásodása esetén lehetősége van ingyenes futár igénylésére. A futár igénylésének menetéről lejjebb olvashat.
5. Hogyan tudok futárt igényelni?
Asus készülékek garanciális meghibásodása esetén, az ASUS callcenterétől kapott referencia szám(HUB.......) ismerete után a  http://webserver.gls-hungary.com/echopack/asus_hu_add.php oldalon található nyomtatvány kitöltésével. A készülék biztonságos csomagolásáról szíveskedjék gondoskodni!
Más készülékek garanciális meghibásodása esetén az alábbi lehetőségek közül választhat:

Amennyiben a készülékéhez ingyenes futárt kért, ám a javítás során kiderül, hogy a tapasztalt hibajelenséget nem garanciális meghibásodás okozza, a szállítási költséget (10kg-nál könnyebb készülékek esetében 2000Ft+áfa/ szállítási irány valamint a 10kg-nál nehezebb készülékek esetében 4000Ft+áfa/ szállítási irány.) valamint a bevizsgálási díjat leszámlázzuk Ön felé.
6. Mennyi ideig kell nélkülöznöm a készülékemet?
A javítás általában néhány napot vesz igénybe, a javítási idő függ a javítandó készülékek számától, az alkatrész elérhetőségétől, valamint a tapasztalt hibajelenségtől. Természetesen minden esetben követjük a gyártók által támasztott előírásokat a javítási és átfutási idők tekintetében.
7. A javítás idejére kérhetek-e cserekészüléket?
Szervizünk korlátozott számban rendelkezik kölcsönkészülékkel, ennek aktuális elérhetőségéről ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat.
8. Hogyan tudom meg, hogy egy garancián túli hibás készüléknek mennyibe kerül a javítása?
Árajánlatot kizárólag bevizsgálás után tudunk adni. A bevizsgálást követően az elvégzendő tevékenységről, esetleges hibás alkatrészek cseréjének költségéről árajánlatot készítünk. Ajánlatunk a kiállítástól számítva 15 napig érvényes. Amennyiben az árajánlatunkra nem érkezik írásos megrendelés (e-mail, fax) 15 napon belül, úgy tekintjük, hogy a javítást nem kérik. Ebben az esetben bevizsgálási díj kerül felszámolása melynek értéke minimálisan 4500 Ft + Áfa. (notebook esetében nincs bevizsgálási díj)  Amennyiben a kiszerelt alkatrészekről külön nem rendelkezik az árajánlat visszaigazolásán, abban az esetben az alkatrészeket a FixDirect Kft. veszélyes hulladékként kezeli és megsemmisíti.
9. Mi történik a készülékben tárolt adataimmal?
Ha a meghibásodás nem az adattárolón keletkezett, nagy valószínűséggel minden adata sértetlenül marad, azonban a terméken tárolt számítástechnikai adatok, programok, beállítások, valamint a szabadalmi vagy szellemi alkotások joga védelme alatt álló információk, megoldások megőrzése, mentése a megrendelő kizárólagos feladata; a FixDirect Kft. nem vállal felelősséget a felhasználói beállítások módosulásáért, megszűnéséért. A FixDirect Kft. nem felel adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett és következményi károkért, elmaradt haszonért, akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra, karbantartásra visszavezethető okból következtek be.
10. Hogyan értesülök arról, hogy a készülékem javítása befejeződött?
Ha az átvételkor adott meg e-mailcímet, a munkalap lezárását követően egy automatikus levélben értesítjük a készülék átvehetőségéről. Továbbá lehetősége van arra, hogy a javítás elkészültéről SMS értesítést kérjen, ehhez mindössze a pontos mobiltelefonszámot kell megadnia a termék átadáskor. 
11. Hol és hogyan tudok a készülékemhez alkatrészt rendelni?
Ilyen irányú igényét a rendeles@fixdirect.hu e-mail címen vagy a weboldalunkon található alkatrész rendelés fülön fogadjuk. Az e-mailbe célszerű a készülék pontos típusát/sorozatszámát és a rendelni kívánt alkatrész pontos megnevezését(esetleg cikkszámát) beleírni. Kollégáink az e-mail beérkezését követően 24 órán belül tájékoztatják az alkatrész/tartozék áráról és a várható szállítási időről. Az esetleges megrendelésről írásos (e-mail, fax) visszajelzést kérünk.



Copyright 2016 - FixDirect      felhasználási feltételek | adatvédelmi nyilatkozat | szállítási és fizetési feltételek | garancia érvényesítése | ÁSZF